معاون اول رییس جمهور مهمترین دستاوردهای سفر به هرمزگان را تشریح كرد
نوشته شده توسط : kentoti

به گزارش ایرنا، محمدرضا رحیمی پنجشنبه شب پیش از ترك بندرعباس در یك نشست خبری گفت: دور چهارم سفر به هرمزگان در بهترین زمان ممكن انجام شد و چون بودجه ها هنوز دست نخورده است دولت می تواند با امكانات بیشتری مردم را همراهی كند.

وی ضمن قدردانی از اقشار مختلف مردم به دلیل استقبال چشمگیر و بی نظیر از رییس جمهور و هیات دولت اظهار داشت: در دو نشست شورای عالی اشتغال و جلسه هیات دولت كه پنجشنبه شب برگزار شد،طرح ها و پیشنهادات بسیار مهمی برای هرمزگان به تصویب رسید.

رحیمی با اشاره به 583 مصوبه سفرهای قبلی هیات دولت به هرمزگان خاطرنشان كرد:در مجموع 44مصوبه از سفرهای پیشین اجرایی نشده بود كه دراین سفر درباره آنها تصمیم گیری شد.

به گفته معاون اول رییس جمهور، بخشی از مصوباتی كه تحقق نیافته بودند بدلیل نداشتن مجوز 215 مصوبه بود كه مقرر شد تا روز دوشنبه هفته آینده مجوز تمامی آنها به صورت یكجا صادر شود.

رحیمی همچنین اضافه كرد:از سال 84تا پایان سال گذشته هشت هزار و 200میلیارد ریال تسهیلات بانكی برای استان هرمزگان مصوب شده بود كه پنج هزارمیلیارد ریال آن تحقق یافت و دولت در این سفر مصوب كرد سه هزارو 200میلیارد ریال باقیمانده را امسال در اختیار استان قرار دهد.

وی ارزش مجموع 583 مصوبه سفرهای قبلی به استان هرمزگان را 66هزار و 800میلیارد ریال اعلام كرد.

معاون اول رییس جمهور در تشریح مصوبات شورای عالی اشتغال، هرمزگان را از موفق ترین استان های كشور در ایجاد اشتغال معرفی و تصریح كرد: این استان 50 درصد بیش از تعهدش ایجاد اشتغال كرده است كه این موفقیت نتیجه تدبیر بسیار خوب مدیریت عالی استان است.

به گفته رحیمی، هیات دولت یكی از روانترین جلسات شورای عالی اشتغال را در هرمزگان تجربه كرده است و مشكلات سایر استانها در هرمزگان وجود نداشت كه از این منظر نیز تدبیر استاندار قابل تقدیر و تشویق ویژه است.

وی از تصویب سند اشتغال استان در نشست امشب شورای عالی اشتغال كشور خبرداد و یادآور شد:در این نشست180میلیارد ریال جهت پرداخت سود تسهیلات طرح های اشتغال زا، 100 می



:: برچسب‌ها: فلوریدا , حزب ,
:: بازدید از این مطلب : 274

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: